Ohhhwww my God!!! Awesome :D - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu Ohhhwww my God!!! Awesome :D - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

Ohhhwww my God!!! Awesome :D

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

31 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Hallooooo!

Joehoe! Ik heb een uur geleden de jump gemaakt! Super, echt te gek. Voordat ik in het vliegtuig ging, was ik een beetje zenuwachtig. Maar in het vliegtuig helemaal relaxed! Echt gaaf! Ben van 16.000 ft gesprongen (iets van 5 km). Mijn oren zullen nog een aantal dagen dwars zitten, maar dat geeft niet. Is het allemaal waard.

Ik dacht ff snel de foto's (van mijn hamstergezicht :p) erop te zetten, maar ik heb natuurlijk geen drive, met mijn mini laptop. Dus ik zal kijken of ik ergens een pc kan vinden binnenkort. Anders... gewoon geduld hebben!! Haha...

Tot snel!


Well, I just made the skydivejump from 16.000 ft. It was awesome, beautiful, magical and just chill. Really no other words for it!! My ears will be annoying for the next few days, but it is worth it!!

I wanted to put some pictures on the site, but I don't have a discdrive, so you have to be a little bit more patient!

See yah!

xx Ellen

Oh and for the new readers: if you mist a story, on the left of the page it says 'recente reisverslagen'. Those are the last few stories I wrote in time order. So if I'm to quick with writing you can look back there.

Cheers!

  • 01 Februari 2012 - 07:17

    Aafke:

    Gaaaaaaaaffff!!!
    Die staat nog op m'n wensenlijstje!!!

  • 01 Februari 2012 - 09:36

    Jo Verbugt:

    ellen fantastis was du alles erlebt hast.
    geniese die 2 monate noch ausgiebig, das kann dir keiner mehr nehmen grüsse johanna

  • 01 Februari 2012 - 10:54

    Tom:

    Wauw, kei gaaf!!!

  • 01 Februari 2012 - 11:56

    Lucia:

    Toppie!!

  • 01 Februari 2012 - 13:17

    Sonja:

    Wat geweldig!!
    Dat je het durft, maar wel een enorme gave ervaring erbij!

    Groetjes Sonja

  • 01 Februari 2012 - 16:29

    Sandra:

    Gaan we nog een keer samen? Frank durft niet ;)

  • 01 Februari 2012 - 21:41

    KerS:

    Wow! Zkr vet, ik zou t oeit durve! Xx

  • 01 Februari 2012 - 22:16

    Petra (Grashook):

    Kicke man, ich hei neet gedacht des doe zonne lefgozer bis. Alhoewel.... as ich de rest van diene avontuur bekiek....Veul plezeer nog!!!! groetjesssssss........

  • 02 Februari 2012 - 10:02

    Tebiena:

    hoi ellen
    kei gaaf en knap dat je het durft
    geef mij maar vaste grond onder mijn voeten
    ben erg benieuwt naar de foto's
    nog een fijne tijd

  • 03 Februari 2012 - 11:07

    Sanne:

    WOW!! Jeetje wat ben jij een ontzettende stoere chick! Lees met verwondering al jouw mooie verhalen, en ben stiekem jaloers.. Geniet er van, klinkt alsof je nog heel wat moois in het verschiet hebt!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 100114

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 16 Juni 2017

East Africa

14 Oktober 2016 - 27 November 2016

Zuidelijk Afrika

12 April 2011 - 14 April 2012

Ellen goes down under

23 Augustus 2007 - 19 Januari 2008

Stage in Ghana

Landen bezocht: