Ohhhwww my God!!! Awesome :D - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu Ohhhwww my God!!! Awesome :D - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

Ohhhwww my God!!! Awesome :D

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

31 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Hallooooo!

Joehoe! Ik heb een uur geleden de jump gemaakt! Super, echt te gek. Voordat ik in het vliegtuig ging, was ik een beetje zenuwachtig. Maar in het vliegtuig helemaal relaxed! Echt gaaf! Ben van 16.000 ft gesprongen (iets van 5 km). Mijn oren zullen nog een aantal dagen dwars zitten, maar dat geeft niet. Is het allemaal waard.

Ik dacht ff snel de foto's (van mijn hamstergezicht :p) erop te zetten, maar ik heb natuurlijk geen drive, met mijn mini laptop. Dus ik zal kijken of ik ergens een pc kan vinden binnenkort. Anders... gewoon geduld hebben!! Haha...

Tot snel!

Well, I just made the skydivejump from 16.000 ft. It was awesome, beautiful, magical and just chill. Really no other words for it!! My ears will be annoying for the next few days, but it is worth it!!

I wanted to put some pictures on the site, but I don't have a discdrive, so you have to be a little bit more patient!

See yah!

xx Ellen

Oh and for the new readers: if you mist a story, on the left of the page it says 'recente reisverslagen'. Those are the last few stories I wrote in time order. So if I'm to quick with writing you can look back there.

Cheers!

• 01 Februari 2012 - 07:17

Aafke:

Gaaaaaaaaffff!!!
    Die staat nog op m'n wensenlijstje!!!

• 01 Februari 2012 - 09:36

Jo Verbugt:

ellen fantastis was du alles erlebt hast.
    geniese die 2 monate noch ausgiebig, das kann dir keiner mehr nehmen grüsse johanna

• 01 Februari 2012 - 10:54

Toppie!!

• 01 Februari 2012 - 13:17

Sonja:

Wat geweldig!!
    Dat je het durft, maar wel een enorme gave ervaring erbij!

Groetjes Sonja

• 01 Februari 2012 - 16:29

Sandra:

Gaan we nog een keer samen? Frank durft niet ;)

• 01 Februari 2012 - 21:41

KerS:

Wow! Zkr vet, ik zou t oeit durve! Xx

• 01 Februari 2012 - 22:16

Petra (Grashook):

Kicke man, ich hei neet gedacht des doe zonne lefgozer bis. Alhoewel.... as ich de rest van diene avontuur bekiek....Veul plezeer nog!!!! groetjesssssss........

• 02 Februari 2012 - 10:02

Tebiena:

hoi ellen
    kei gaaf en knap dat je het durft
    geef mij maar vaste grond onder mijn voeten
    ben erg benieuwt naar de foto's
    nog een fijne tijd

• 03 Februari 2012 - 11:07

Sanne:

WOW!! Jeetje wat ben jij een ontzettende stoere chick! Lees met verwondering al jouw mooie verhalen, en ben stiekem jaloers.. Geniet er van, klinkt alsof je nog heel wat moois in het verschiet hebt!

Liefs