Joehoew!!!!!!!! :D:D:D - Reisverslag uit Townsville, Australië van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu Joehoew!!!!!!!! :D:D:D - Reisverslag uit Townsville, Australië van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

Joehoew!!!!!!!! :D:D:D

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

24 Mei 2011 | Australië, Townsville

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties weer. 'Sorry' dat ik even tussendoor nog een berichtje type, maar ik moet echt even iets kwijt!!!

Ik had stiekem in de tijd dat ik aan het wachten was op antwoord van mijn gezinnen wat vragen gestuurd naar wat zorgorganisaties hier om te kijken of er een mogelijkheid was dat ik wat ervaring op kon doen hier in de zorg. Wordt ik net gebeld (gisteren hun pas gemaild): dat ze heel graag met mij in zee willen gaan!! Wanneer ik kan beginnen....!!!???!!! Waauw....

Ik zei gisteren al tegen Marieke dat ik het gevoel had dat dat met het au pair gebeuren niet helemaal soepel verloopt, omdat het gewoon niet zo bedoeld is. Nou krijg ik gewoon dit geweldige aanbod! Het is in Sydney, dus ik ga nog eerst mijn rondje afmaken. En ik kan hun gewoon bellen of mailen als ik daar ben en als ik zin heb om te beginnen. Ze hebben het liefst voor minstens 3 maanden, dus het au pairen zal wel niet meer gaan lukken. Maar dit is gewoon zo vet!!! Ben echt gewoon met stomheid geslagen.

Dus... dat wilde ik jullie even mededelen. Ik had al op het dak gestaan, maar besefte toen dat jullie dat geschreeuw toch niet zouden kunnen horen. Dus ben ik maar even gaan typen.

Verder gaat het goed hier. We vertrekken zo voor 2 nachten naar Magnetic Island. Daar gaan we weer snorkelen :D, lekker op het strand hangen en tussen de koala's en krokodillen slapen.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes en knuffels van Ellen

Ps. nog even een aanvulling (sorry voor degenen die dit al gelezen hebben): In mijn enthousiasme ben ik vergeten te vertellen dat ik dan ga werken bij de gehandicapten. Het is volgens mij een soort van thuiszorgorganisatie die de zorg coördineert voor gehandicapten die thuis wonen. Helemaal super. Er stond in de beschrijving dat ik ervaring met de PEG-sonde moet hebben. Nou, ik zou zeggen kippetje. Voor de leken onder ons: PEG-sonde is een slangetje uit de buik in de maag waar voeding (en evt. medicijnen door gegeven worden). We hadden heaps en heaps of them bij Boogaard 3 en 4 :p.

Dus dat wilde ik ook nog even kwijt!!

Tot snel!

  • 23 Mei 2011 - 23:37

    Douwe En Anna:

    hey ellen,

    mis je sydney nu al???
    wij zitten nu in narrabri en zijn onderweg naar queensland. we hopen dat het weer daar beter is
    !!! we zitten nu in de auto op de camping in de regen :(. we hebben 3 weken gewerkt in griffith, en teren nu op onze verdiende centen.

    heb je ook facebook ??

    groeten douwe en anna

  • 24 Mei 2011 - 05:03

    Aafke:

    Gaaaaaaaffff!!!

  • 24 Mei 2011 - 07:42

    Ik:

    ej uule baffende hoarefoefer

    alles boemflex kakalou
    Moet je nog veel aan mij denken of kun je me al een beetje loslaten want ik wil wel dat je daar een beetje geniet natuurlijk. Ik denk wel aan jou namelijk want ik sta elke dag bij de brievenbus te wachten op de retourtjes ausie dus ik zeg opsturen die handel. OOOja Truus heeft het best zwaar want wie moet ik nou klieren als jij weg ben

    dus kus ik

  • 24 Mei 2011 - 08:47

    Maedjes Van Wietel:

    Hallo ellen,

    We hebben net samen naar je reispagina gekeken. geweldig zeg. Aan je foto's te zien heb je al geweldige dingen gedaan en en heb je het goed naar je zin. Wat is het daar mooi zeg.
    We zullen je reis zeker blijven volgen.
    enne.. hier binnen de wietel is alles prima.
    Heel veel plezier nog en tot schrijfs.
    groetjes Romilda anjo en nellie

  • 24 Mei 2011 - 10:20

    Lucia:

    Ha Ellen,

    Nog ff genieten, en dan vol aan de bak!! Geweldig!!

  • 24 Mei 2011 - 11:37

    Tante Nel:

    Hoi Meid.
    Zeg wat goed dat je de zorg in mag,echt wat je heel goed uitkomt toch.
    Wist wel dat je een mazzelkont bent.
    Heel veel plezier met je werk daar ,maar geniet ook verder van de leuke dingen.
    Hoe kan ik dat nu zeggen,dat doe jij toch altijd al.
    Groetjes oet de Vergelt

  • 24 Mei 2011 - 11:49

    Tom:

    Ha Ellen,

    Ik dacht gisteren al...
    wat hoor ik toch een geschreeuw, maar kon het niet thuisbrengen :)
    Ellen..., was dat 1 vacature die openstaat daar in Sydney??? Of hebben ze meer verpleegkundige nodig??? :) Hahaaa :)

    Ik ben zooooow jaloers!!! Nou alvast heeeeeel veeeel plezier!

    Groetjes uit Tegelen!

  • 24 Mei 2011 - 15:25

    Petra:

    Hoi Ellen, super zeg... Proficiat !!! Wel leuk om eens een kijkje in de zorgkeuken van Sydney te kijken. Ben benieuwd of hun visie vergelijkbaar is met de onze. Succes !!! en nu nog ff geniete van het "niksdoen"...nou ja...niks doen ? groetjes Petra

  • 24 Mei 2011 - 17:25

    Manja:

    Super voor je!!!! t loopt op rolletjes volgens mij.
    Erg leuk om je verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Heel veel plezier nog!! Niet teveel koala's kijken en zo he.. word ik jaloers van haha.
    Have fun!!! :)
    doeiii

  • 24 Mei 2011 - 21:34

    Ylonka:

    Wat een bofkonten daar in Sydney.... Zo'n ervaren, vrolijke en betrokken Limburgse zuster die wil ervaren hoe de gehandicaptenzorg in Australie is. Nou Ellen, komt helemaal goed met jou daar!! Alvast veel werkplezier en hopelijk is de CAO daar zo dat je ook tijd blijft houden om te relaxen en andere leuke dingen te doen.
    Groetjes.

  • 25 Mei 2011 - 15:30

    Sonja:

    He Ellen,

    Geweldig leuk dat aanbod, net iets voor jou, Proficiat.

    Ps. Ik dacht wat hoor ik toch, was jij het die aan het schreeuwen was. ( Kon het alleen net niet verstaan, dus bedankt voor de ondertiteling).

    Groetjes Sonja

  • 26 Mei 2011 - 07:04

    Marion:

    haa snollie,

    super wasse nou aangebooje hees gekrege! o echt top desse doa mit alles kins goan beginne nou.

    ig hei geleaze (veurige bericht) desse heis gesnorkeld... gaaf he! sjiek desse nemo hees gevonge. ig heb dea toen mer 1 sec gezeen, mer ig waas toen auk super blej! haha... :)

    dus dig geis wer truk noa sydney...

    wenier kinne wea s skype? ig zit der wel s op um te kieke ofs dig der auk op zits (joa, unne sjappelijk australische tied :p). loat mer get hure, dan kin det wel geregeld weare :)

    geniet dervan!

    xx


  • 26 Mei 2011 - 17:32

    Wendy:

    Ha die Ellen,

    Wat SUPER!! een baan in de zorg en ook nog met gehandicapten, wat wil je nog meer. Geniet nog effe van je reizen, dan kun je daarna lekker aan de slag. Bedankt voor je lieve SMS-je!!!

    Heel veeeeeeel dikke knuffels van de boys van Verlinden en ik natuurlijk.

  • 26 Mei 2011 - 19:57

    Tante Lucy:

    Proficiat met je nieuwe baan.
    Wat een massel voor jou.
    Geniet er nog maar van ,maar jou kennende doe je dat ook wel.
    Heel veel sucses met je baan en we horen het wel hoe het daar is.
    Groetjes uit Beringe

  • 27 Mei 2011 - 12:43

    Marijke:

    Haha, leuk zo enthousiast!! Geweldig aanbod zuster Ellen!!

  • 31 Mei 2011 - 10:11

    Ome Frits :


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 100158

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 16 Juni 2017

East Africa

14 Oktober 2016 - 27 November 2016

Zuidelijk Afrika

12 April 2011 - 14 April 2012

Ellen goes down under

23 Augustus 2007 - 19 Januari 2008

Stage in Ghana

Landen bezocht: