ff tussedoor - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu ff tussedoor - Reisverslag uit Sunyani, Ghana van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

ff tussedoor

Door: Elluh

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 Augustus 2007 | Ghana, Sunyani

Daag minse,

Ik goan nou gin lang verhaal tiepe, want det heb ik op miene laptop stoan (det goan ik dit weekend op internet zetten + foto's). Mer ik kos ut neet loate um ff get te tiepe. Lieve vriendjes en vriendinnetjes van mich: Don, Pim, Bas, Anke, Loes, Puck en Jikke: der zien hei zat leuke en schattige kiendjes, mer ze zien allemoal lang neet zoe leuk, lief, stoer en ruig as ug. Dus bin mer neet bang, ik koom gewoen truuk noa ug.
Allemoal trouwes bedankt vur de reacties op de site!! Ik loat dit weekend nog get van mich hure...

kus Misj (= Ellen)

Sorrie, voor de Nederlanders onder ons:

Hallo,

Het hele verhaal wat ik op mijn laptop heb staan (met foto's) ga ik dit weekend op internet zetten. Ik kon het niet laten om toch even iets te typen. Bedankt voor de reacties die jullie hebben gegeven op mijn vorige bericht. En als er daar in Limboland (of Braboland ;)) wat gebeurt, dan laat het ook maar weten. Tot schrijvens.

Groetjes Ellen

  • 30 Augustus 2007 - 17:27

    Mark:

    Hey Ellen,

    ig neem aan det ig natuurlijk aug bie die sjattige kindjes heur;)
    Werk ze doa nog en geniet van dien vast en zeker welverdiend weekend nao 'n weak hel werke!
    Tot mails!

    Groete oet Klein Paries
    Mark

  • 30 Augustus 2007 - 17:33

    Sjattige Broor:

    hej dien sjattige broor net zoe als altied weit ich niks te vertellen en dan doot ich det mer zoe dan heb ich auch mien ding gedoan verder is hej alles palletie wies wer us we typen

  • 30 Augustus 2007 - 17:44

    Schattige Mooder:

    dien 3 schattige vriendjes zien net noa hous hebbe met de miepies gespeuld. en friet geeate. ich ving des dich leuke verhaaltjes kins type. wies wer.

  • 30 Augustus 2007 - 17:56

    Elluh:

    en wrum mot ik det dan wer misse??? knip mer us un paar foto van die knuffelvriendjes en vriendinnetjes van mich det ik auk get te geniete heb hei. (det boekje is neet genog, want die zien missjien al oad as ik truuk koom). Die twie grotste, kleine spreakbuze zien dan al 4 man!!!!

    kus misj

  • 30 Augustus 2007 - 18:32

    Anke En Loes:

    Haa Ellen,,
    T is heej og wer kei leuk op sjoel en we zien nog net zoe lief als we altied al waren.. :D
    Jammer dat r nog gin foto's oppe site stoan det we ns ff koste kieke of we kome logere [nea huur :P]
    Nog hiel veul plezeer en succes,
    Groetjes Anke en Loes

  • 30 Augustus 2007 - 18:48

    Tante Nel:

    Hoi ellen
    Wij hebben het weer gelezen en we wachten tot weer mailens een fijn weekend en de groetjes uit Baarlo
    Tente Nel en Ome Ton.

  • 31 Augustus 2007 - 07:15

    Lisette:

    Hoi Ellen.
    Ich waas gister nog ff bej diene pap pech aan de auto.Diene pap kos de site van dich neet vinge,dan maar ff op les gaon.Ich heb dien verhaol van de start van dien reis gehuurd bej ein tas koffie.
    Now now neet zoe best maar ja de bis op dien plek.Vuul succes en tot wer ens.
    Groetjes Lisette Twan Nick en Noud oet Baolder.

  • 31 Augustus 2007 - 18:34

    Komkommer Jantje:

    Haa Ellen,
    Noa veul geplaar is Anke nou heij en lukt ut misschien um dig ein berichtje te sturen. Ich heij al vanalles gehuurd en geleaze over die sjattige kiendjes doar. En wee hebbe nou 2 sjattige kiendjes heij. Kiendjes?? Ze motte os liere wie t mot um dig ein reactie te sturen. Ich hoop desse ein fijn weekend hees en det t wermer is as beej os. Werk ze nog get mit de kiendjes En we hopen desse der vuul liers. Ich heb vanoavend oug get gelierd hoop ich.
    Groetjes Jan en Til, Anke en Loes

  • 02 September 2007 - 09:23

    Bas:

    xdfghjjip
    dp don pim bas

  • 20 September 2007 - 18:35

    Tillybilly:

    hoy ellen efkes get van oos leuk det ich dich gisterhuurde t klonk good ben vanmorge dien mam goon vertelle op eur werk vong ze leuk.ig heb de fotos gezeen makt mig nischierig.hij is alles good. ik hoop det mig dit lukt haj juus het soldaatje geprobeert mer is neet gelukt heb ich anke veur nuudig. de vingers doon mich pijn van t typen.ich stop ellehouw je haaks tot volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 100070

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 16 Juni 2017

East Africa

14 Oktober 2016 - 27 November 2016

Zuidelijk Afrika

12 April 2011 - 14 April 2012

Ellen goes down under

23 Augustus 2007 - 19 Januari 2008

Stage in Ghana

Landen bezocht: