We zijn er bijna!!!!! - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu We zijn er bijna!!!!! - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna!!!!!

Door: Elluh

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Augustus 2007 | Nederland, Panningen

Poeh poeh,
Wat duurt dat toch lang als je af bent aant tellen!!!! Nog 9 dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen.
Ik heb er verschrikkelijk veel zin in. Ben bijna klaar met de voorbereidingen. Nog één weekend flink beesten hier in dit kikkerlandje en dan kunnen we aan het bananenbier:D! Haha...

Tot schrijvens!

Groetjes Ellen

• 14 Augustus 2007 - 09:57

Lieke:

en woar is de platte versie, ich snap dr nix van watste hej bove wer gesjreve hes..;p haha..!
    Ma goowd..komende vriedig nog ff same get pilsjes drinke en zatterdig missjien nog ff beej kubke fieste..! Zeker goan we dr get sjoens van make..!
    Kuz Lieke

• 14 Augustus 2007 - 11:42

Lisette:

Beste Ellen denk eraan dat je je wel gedraagd daar bij al die vreemde mensen.
    Wat moeten die wel niet denken.
    Heel heel veel plezier en tot lezens.
    Gr. Lisette Twan Nick en Noud

• 14 Augustus 2007 - 15:17

Suus:

Hee!
    T komt nou wel erg dichtbij ja.. Vind je het nog niet spannend? We make er t laatste weekend wat leuks van!
    Kus Suus

• 14 Augustus 2007 - 18:12

Elluh:

Haha,
    Familie Colbers, ik zeen ut zoe: noa die vief mandj zeen ze mich tog nimmer en mot tog un bietje un indruk achterloate ;)...

gr's Ellen

• 21 Augustus 2007 - 17:51

Laura:

He ellen! nag maar ein nachje slaope, spannend huur... Ik wins dich vuul suc6 en veural vuul plezeer. Bin benieuwd nao dien spannende en moeije verhaole die nag kome gaon op deze site.

Groetjes Laura

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen