Goede start - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu Goede start - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

Goede start

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

15 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi volgers,

Even alvast een berichtje (kijken of ik het nog kan ;)) Ik heb nog weinig beleeft uiteraard, maar wilde alvast melden dat ik een goed vlucht heb gehad. Was wel erg lang. Ik heb de 4 andere Nederlanders al ontmoet. Leuke mensen. Vanmiddag ontmoeten we de hele groep.

Vandaag hebben we een dag ter vrije besteding in kaapstad, Morgen krijgen we een rondleiding door de stad en reizen we al weer verder. Ik geniet nog even van de luxe hier en bereid me voor en verheug me uiteraard op het kamperen.

Tot schrijvens

Groetjes Ellen!

  • 15 Oktober 2016 - 08:45

    Fieke:

    Have fun en tot de belangrijkste verjaardag van het jaar ;)

  • 15 Oktober 2016 - 09:06

    Sandra:

    Geniet van elk moment!

  • 15 Oktober 2016 - 09:07

    Moniek:

    Doe kins ut nog! Veul plezeer!!!

  • 15 Oktober 2016 - 10:19

    Ine Lingg-Vossen:

    Hoi Ellen,

    Kaapstad, Wauw.
    Wat leuk dat je aan mij gedacht hebt. Ik ga je volgen.
    Op een geweldige reis.

    Liefs Ien

  • 15 Oktober 2016 - 12:30

    Mrsdundee:

    Hey wat gaaf!!
    Weer aan de travel!
    Hoewel veel plezier en ik ga je uiteraard volgen!
    Succes met kamperen! An awesome way close to nature!

    Ik kijk uit naar je verhalen!

    X marieke

  • 15 Oktober 2016 - 14:01

    Petra:

    Veul plezeer Ellen, geniet d'r van !!!

  • 15 Oktober 2016 - 16:23

    Tante Nel:

    Hoi Ellen,
    Wist niet dat je weer op wereldreis ging,maar we volgen je graag.
    en wij wensen je heel veel moois en ook wel wat spannends toe.
    Geniet en we lezen wel.
    groetjes oet Baolder

  • 15 Oktober 2016 - 16:59

    Marion :

    geniet dervan ellen!!

  • 16 Oktober 2016 - 12:12

    Malou:

    Leuk, hiel vuul plezeer en geneet der van.... Weej kieke now al oet naor t volgende verhaol. Leefs barry,malou, eef en sjors

  • 16 Oktober 2016 - 13:29

    Mia Ottenheijm:

    Ellen wat leuk de ze aan mich hees gedagt.
    Ik goan dich met veul plezeer volgen.
    Haal der mer oet wat der in zit.....

  • 16 Oktober 2016 - 23:04

    Ylonka:

    Hé Ellen,
    Wat leuk dat ik je reis weer mag volgen...
    Heel veel plezier in het zuiden van Afrika en geniet ervan!!!
    Groetjes.

  • 17 Oktober 2016 - 00:08

    Anton:

    Genieten:)
    Veel plezier en een goede reis!

  • 18 Oktober 2016 - 11:35

    Tom:

    Heej Ellen,

    Ontzettend veel plezier!
    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's. Have fun!!!

    Groetjes,
    Tom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 100163

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 16 Juni 2017

East Africa

14 Oktober 2016 - 27 November 2016

Zuidelijk Afrika

12 April 2011 - 14 April 2012

Ellen goes down under

23 Augustus 2007 - 19 Januari 2008

Stage in Ghana

Landen bezocht: