Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

11 April 2011 | Nederland, Panningen

Hallo Iedereen,

Zo, nog even kijken of ik het schrijven nog niet verleerd ben. Het gaat nou erg hard, nog maar 1 nachtje in Nederland te gaan.

Morgen vertrekken we om half 9 hier thuis. Om 14.00 vlieg ik vanaf Schiphol naar HongKong om vervolgens verder te reizen naar Sydney. Daar gaat het allemaal beginnen.

Ik heb een paar leuke weken achter de rug, met natuurlijk als kroon het afscheidsfeestje. Nu ben ik helemaal klaar om te gaan (maar ja dat was ik half januari al). Het enige wat nog rest is proberen of alles in mijn tas pas, of dat ik misschien toch nog iets moet schrappen :p. Maar wees niet bang ome Frits: de Crienenpet gaat erin passen!

Vandaag nog even genieten van de zon, want ik ga niet zo'n heel geweldig weer tegemoet (de eerste dagen in ieder geval).

Ik hou mijn eigen Nederlandse nummer, dus daar kan op gesmst worden. Ik heb ook een australisch nummer, maar die zal ik alleen gebruiken als ik van mijn kant iets laat weten. Ik kan ook post ontvangen, het adres ervan krijgen jullie later. Verder heb ik skype, dus degene die willen kunnen mij aanmelden, dan kunnen we ook eens via de webcam chatten. Mijn naam is ellen.verbugt.

Ik zal jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen, dus ik zou zeggen:

Tot schrijvens!

Groetjes Ellen

  • 11 April 2011 - 07:14

    Familie Crienen:

    Heeeeee Ellen,
    Yes, we kunnen eindelijk een berichtje plaatsen hehe....
    Effe 'n kort berichtje van de familie Crienen.... Héél veel plezier en succes in Australie, wij houden zeker contact! Geniet ervan en geef je ogen goed de kost ;-)
    Groetjes, Leon, Lilian, Indy en Bo.

  • 11 April 2011 - 11:03

    Lucia:

    Ellen een goeie reis, genieten en op tijd wat op je site zetten.

  • 11 April 2011 - 11:31

    Carin:

    Heh Ellen,
    Super veel plezier in Australie!! Geniet vooral en als we ergens mee zitten bij JNP dan smsen we je!!

    Gr Carin


  • 11 April 2011 - 11:56

    Theo En Thea:

    De Australiers zijn al gewaarschuwd dat je eraan komt.
    Geniet alleen maar en kom met goede verhalen.
    Liefs Theo en Thea

  • 11 April 2011 - 13:11

    KerS:

    Hee Ellie!
    Was het gisteren nog leuk? kHeb zelf nog heeeel lang getafeld, dus de boesjer was niet meer haalbaar. Maar ik ga er vanuit dat de sfeer niet afhankelijk is van mij ;)...
    Super veel plezier down under. Ik ga je verhalen trouw volgen!! En kzal eens kijken of ik uit kan vinden hoe skype werkt :D... Tot sprekens...! xx Kers

  • 11 April 2011 - 14:02

    Aafke:

    Hey Ellen,

    Heel veel plezier Down Under!!
    Geniet ervan, dan gaan wij weer genieten van je verhalen en foto's!!

    Groetjes!

  • 11 April 2011 - 15:30

    Tante Nel,,,Ome Ton:

    Hoi Ellen.

    we hebben ons vanmiddag nog net op de valreep gezien dankzij het opletten van Ome Ton.
    Heel veel pret en wijsheid voor de komende tijd,maar voor als nog eerst een goeie reis.
    Hopelijk gaat het weer ook daar de goeie kant op,maar wij krijgen ook nog wel eens nu en dan een weertje wat we niet zo fijn vinden dat hoort er nu eenmaal bij.
    Heel veel liefs en het ga je goed meid.

    Groetjes Tante Nel

  • 11 April 2011 - 16:30

    Nellie De Wit:

    Ellen geniet ervan en veel plezier
    ik zal je even op skype zoeken dat gaat ook wel leuk [praat uit ervaring een paar weken geleden]
    gr Nellie

  • 11 April 2011 - 16:36

    Ingrid:

    hoi ellen
    nu gaat het gebeuren
    ik wens jou een goede reis toe
    en geniet van je tijd daar
    vergeet de dvd niet waar we opstaan

    geniet ervan ik ga je volgen

    we weet tot ziens in thailand

    groetjes ingrid

  • 11 April 2011 - 18:00

    Tom:

    Hey Ellen,

    Super vuul plezeer en unne sjoene tied doar Down under!
    Geneet d'er van en ik bin beneejd noar dien vurhoalle en sjoene foto's.
    Alavst unne goije reis noar ut oestuh!!!

    Hiel vuul groete,
    Tom :)

  • 11 April 2011 - 18:47

    Sonja:

    He Ellen,

    Het is zover, je gaat vertrekken (alweer zijn er 12 dagen om), Ik wens je een hele fijne en prettige vlucht met niet te veel obstakels. Maar dat zal wel meevallen, er is daar niet zoveel overstekend wild (laat staan nijlpaarden).
    Ga ervan genieten!!

  • 12 April 2011 - 19:41

    Ylonka:

    Ha die Ellen,
    Eindelijk is het zover....
    Een hele goede reis, veel plezier en geniet van het "relaxte" leven daar.
    Groetjes Ylonka

  • 13 April 2011 - 12:38

    Malou En Eef:

    Heej Elle, en alles good gegaon met de reis???
    Dankjewel veur dien sms, desse daor nog aan gedag hebs, hahaha. Det kumpt hielemaol good. Weej zulle zurge det Eef good greujt en wellicht det ut volgend jaor um deze tied lupt. Maar now halt ik mich nog iers ff bezig met ut oefene van "mama" te zegge, hahaha. Heel veel plezier, geniet der lekker van en pas good op dichzelf. Weej halde dich vanachter de computer in de gaten dus succes met typen van de reisverslagen.
    Leefs Malou en unne knoevel van Eef

  • 14 April 2011 - 21:46

    Bart Konings:

    Hallo Ellen, Welkom in australien.
    hopelijk heb je een goede reis gehad. Ik heb regelmatig aan je moeten denken tijdens je reis over de wereld. Waar zou ze nu zijn, hoe zal ze het vinden, zou ze nu al in Bangkok zijn, hangt ze nu al weer in de lucht, zou ze nu inmiddels veilig zijn aangekomen.
    Had je mijn sms bij het vertrek nog gekregen.
    We zaten smorgens aan de koffie op het werk en wilde je alvast een goede reis wensen.
    Ine vond de mispelboom erg mooi namens haar ook dank aan jou. De brief daar was ze erg door ontroerd, maar ja das ook wel logisch.
    He stoere meid geniet van je avontuur.
    Ik hou je hier in de gaten!!

    groetjes je collega.
    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 100066

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 16 Juni 2017

East Africa

14 Oktober 2016 - 27 November 2016

Zuidelijk Afrika

12 April 2011 - 14 April 2012

Ellen goes down under

23 Augustus 2007 - 19 Januari 2008

Stage in Ghana

Landen bezocht: