Dank je wel - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu Dank je wel - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Ellen Verbugt - WaarBenJij.nu

Dank je wel

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Januari 2008 | Nederland, Panningen

Hallo mensen,

Ik ben al weer veilig in Nederland aangekomen na een beetje vertraging met de beide vliegtuigen (och ja daar lig ik al niet meer wakker van:p). Dit wordt dus jammer genoeg het laatste bericht wat ik op deze site ga zetten.

Ik heb heerlijk genoten van mijn reis, ik heb veel geleerd, ik heb veel plezier gehad en ben blij dat ik dit allemaal samen met mijn nieuwe vrienden mee heb mogen maken. De leuke en minder leuke momenten heb ik met hun kunnen delen en dat heeft ervoor gezorgd dat ik een supertijd heb gehad. Dames en heren: Bedankt!

Maar natuurlijk heb ik ook heel veel steun gehad aan de reacties van het thuisfront uit. Elke keer als ik op mijn site keek en mijn bericht stond weer vol met reacties: Geweldig! Elke keer als ik naar het postkantoor ging om een pakketje op te halen: Super! Elke keer als de meiden me vertelden dat ik weer post had gekregen: Machtig mooi! Elke keer als ik weer van mijn ouders hoorde dat er thuis ook aan mij gedacht werd: Vetjes! Dit alles heeft er voor gezorgd dat ik sterk bleef en mijn droom met goed resultaat af heb kunnen maken. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik nou meer van de wereld wil gaan zien. Dus... Wie wil er mee? :p

Mijn thuiskomst was ook geweldig. Ik werd warm ontvangen door mijn 'scheetjes' ;), een nieuwe kamer en alle andere verrassingen die ik misschien nog niet ontdekt heb ;). Haha... En dan heb je de telefoon nog niet neergelegd of hij gaat al weer af! Super!

Dus iedereen bedankt voor alles en als jullie nieuwsgierig zijn naar de verhalen en/of foto's dan kom maar gerust langs. Ik zal zorgen dat ik de dvd met foto's snel af heb, dus ik moet proberen mijn Ghanese trekjes even opzij te zetten ;).

Ik wil pap, mam, Jan en Til ook nog even speciaal bedanken. Zij hadden ervoor gekozen om samen met mij mijn ervaringen in real-life te delen. Ik heb samen met hun een supervakantie gehad en ben blij dat ik hun mijn woonplaatsje heb kunnen laten zien en dat we nou samen kunnen vertellen over het mooie land.

Voor de allerlaatste keer: Bedankt en tot snel!

Groetjes en een warme knuffel van Ellen

  • 20 Januari 2008 - 11:08

    Lisette:

    Goeie morgen Ellen
    Jij bent vroeg wakker.Heerlijk om weer thuis te zijn? Ga maar lekker rustig aan doen om weer te wennen aan het nederlandse klimaat.Winderig he.
    He tot ziens en doe ze thuis ook de groetjes.
    De colberskes oet baolder.

  • 20 Januari 2008 - 13:42

    Lucia:

    Welkom terug in het winderige Panningen. Rust maar goed uit want de Carnaval komt er aan!
    Groetjes

  • 20 Januari 2008 - 16:00

    KerS:

    Welkom back El! En nou op noa de carnaval :P x Miek

  • 20 Januari 2008 - 17:02

    Valerie:

    Ich goan mit!

  • 20 Januari 2008 - 17:19

    Janneke:

    Heej die Ellen!
    Wat zal het een heerlijk gevoel zijn om weer thuis te zijn! Ga nu maar lekker nagenieten en we horen of zien elkaar snel....en wat betreft die reakties...ik vond het super gaaf om jou ervaringen te lezen en foto's te bekijken! Heb veel bewondering voor alles wat ik gezien heb!!! Graag gedaan dus!

    Welkom thuis meid!!!!! En natuurlijk ook voor je paps en mams een warm welkom thuis!

    Liefs, Roy, Janneke en Pien

  • 23 Januari 2008 - 20:15

    Obruni Stephanie:

    ey meis!!!

    hier un berichtje vanuit berekum!!!! je wordt hier wel gemist hor!:(
    en je wilt t maybe nie geloven maar k zit nu op internet op t schoolterrein! haha. t werkt eindelijk! alleen moet je wel weer heel veel geduld hebben wil je un site openen, maar ja dat is hier normaal.

    en als je wat meer van de wereld wil zien laat dan maar weten wanneer je gaat boeken!! haha k stap dan ook int vliegtuig! moeten eigenlijk de jungle in op zoek naar leeuwen!! haha. awimbowee.... ahoeeeeeeeee!!!!!:p

    ohh en we hebben ff nadat ghana zondag had gewonnen met voetbal ff met the a-team busje door sunyani gereden!! haha echt super. de straat zag zwart (jaja) van de mensen!! ze waren allemaal aant schreeuwen en dansen en rennen en gek aant doen. echt geweldig om mee te maken.

    morge ga k weer naar sunyani met anke om kaartjes te kopen voor de finale in accra en daarna door naar t hotel om weer voetbal op t grote scherm te kijken! en natuurlijk nie te vergeten ff op internet!!:)

    en k kan t ook nooit kort houden he!!! :p haha. en k zet trouwens samen met anke de traditie voort om na t eten film te kijken! echt heerlijk. haha. :)

    en als k terug ben in NL dan spreken we snel af om alle foto's en filmpjes en alles te bekijken en om natuurlijk weer ff bij te kletsen!:)

    en volgende week ga k ook eindelijk naar mole!! kijk er echt naar uit. eindelijk op bezoek bij mn familie!! haha. :p ;)

    groetjes de friese obruni!! haha.

    ps: k krijg elke dag op de afdeling un dikke knuffel van de black cobra!!;) (bah)

  • 08 Februari 2008 - 13:58

    Sanne:

    Ha Ellebel!

    Net als jou ben ik nou eindelijk ook weer terug te vinden in het koude Nederland, maaarrrrr niet getreurd! Nog maar een weekje te gaan en dan is het al weer tijd voor HET weekend!

    Tot snel!

    Liefs Sanne

  • 10 Maart 2008 - 13:23

    Akosua Ilse:

    Haa die dansmarietjeeh!

    Ette sen??? HOW???
    Jaahaa.. ik lig hiero weer in een deuk met de foto's voor m'n neusvleugel van de party met de artsen! Hahaha.. m8ig mooie gekkeboel! Zullen we terug??? ;-D
    Eben van 't tempotandemteam of niet dan!
    We hebben een super tijd gehad daro en super om jou en je ouders ontmoet te hebben!
    Suc6 met alles wat je gaat doen en nu met het afstuderen natuurlijk!
    Mabey... tot een Ghana reunie?! Alles weer ff herbeleven op z'n Ghanees!

    Jou kereltjes van Westlife heb ik hiero ook nog op de picture he, in Ghanese stijl uiteraard! By car!
    Kalm blijven Ellen! Ha.. ;-D

    Dikke túterd út Fryslan, Ilse.

  • 18 Maart 2008 - 14:48

    Yvette En Marije:

    Yoooo Ellen
    How?
    We missen je! Ga ons eens mailen, dan kunnen we mooie verhalen bij kletseen en foto's uitwisselen (weet niet of we jouw emailadres hadden maar anders heeft iemand in Ghana m nu :) )
    Hoe gaat t met je?
    Wij zijn hard aan ons verslag bezig, hadden we in Berekum helemaal geen tijd voor..
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo iedereen, Wat leuk dat jullie mijn dagboek komen bezoeken! Ik zal jullie onder andere via deze weg op de hoogte houden van mijn reizen en tripjes. Kijk nog even verder op de site en bekijk ook vooral de mooie plaatjes van de landen. Tot schrijvens!!! Groetjes Ellen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 100073

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 16 Juni 2017

East Africa

14 Oktober 2016 - 27 November 2016

Zuidelijk Afrika

12 April 2011 - 14 April 2012

Ellen goes down under

23 Augustus 2007 - 19 Januari 2008

Stage in Ghana

Landen bezocht: